Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Gratis verzending vanaf €49,95 Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden Omruilen mogelijk

FAQ

Ruilen en retourneren

Wat is het retourtermijn?

Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Meer info vind je hier.

Kan ik mijn items ruilen?

Het is mogelijk om je items te ruilen. Dit doe je via hetzelfde platform als het aanmelden van een retour. Meer informatie vind je hier.

Zijn er kosten verbonden aan het ruilen of retourneren van mijn bestelling?

Zowel bij het omruilen van een item als voor het terugsturen van je retour zijn de kosten voor eigen rekening. De kosten hiervoor worden door de door jou gekozen vervoerders bepaald.

Kan ik de retour of omruiling zelf afgeven?

Helaas is het niet mogelijk om je retour of omruiling zelf af te geven, omdat wij met een groot logistiek centrum samenwerken dat niet toegankelijk is voor consumenten.

Kan ik outlet items ruilen of retourneren?

Nee, het is helaas is het niet mogelijk om outlet items te ruilen of retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat we jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn, ontvang je uiterlijk binnen 14 werkdagen je geld terug via de door jou gekozen betaalmethode.

Verzending en levering

Wat is de levertijd binnen Nederland?

Heb je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). 

Let op! Tijdens de sale periode, of andere acties, kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat is de levertijd in België?

Heb je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). 

Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat is de levertijd buiten Nederland en België?

Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren. Dit is afhankelijk van de handelswijze van de door jou gekozen vervoerder.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

Orders binnen Nederland en België worden gratis verzonden vanaf een bestelwaarde van €49,95. Voor een bestelling onder dat bedrag, zijn de kosten €4,95.

Wat zijn de verzendkosten voor een pakketje buiten Nederland of België?

De verzendkosten verschillen van €4,95 tot en met €24,95, afhankelijk van waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden en de daarbij behorende tarieven van onze vervoerders. De exacte kosten worden zichtbaar tijdens het afrekenproces.

Kapot of verkeerd product

Ik heb een kapot item ontvangen, wat kan ik doen?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem hiervoor contact met ons door te mailen naar info@yourwishes.nl en we zoeken zo snel mogelijk samen naar een oplossing.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem hiervoor contact met ons door te mailen naar info@yourwishes.nl en we zoeken zo snel mogelijk samen naar een oplossing.

Betalen

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard, Sofort, Bancontact, KBC, Google Pay en PayPal.

De betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Zodra de order betaald is, wordt je bestelling doorgezet naar ons magazijn. Je kan de link ook aanvragen door te mailen naar info@yourwishes.nl.

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?

Uiteraard vinden wij het vervelend als je niet tijdig je terugbetaling hebt ontvangen, bij voorbaat onze excuses hiervoor.

In dit soort gevallen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit op kunnen lossen. Neem dan contact met ons op door te mailen naar info@yourwishes.nl of door te bellen naar 06 15374036. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Bestellen

Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Je (betaalde) order komt direct na het plaatsen van de bestelling terecht in ons externe magazijn. Helaas kunnen we de order dan niet meer wijzigen of annuleren.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren tijdens het afrekenen, kan deze nog toegepast worden?

Helaas is het niet mogelijk kortingscodes achteraf nog toe te passen. Zorg er daarom voor dat je jouw order goed controleert voor je deze uiteindelijk plaatst.

Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?

Vervelend om te horen! Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@yourwishes.nl en stuur daarbij de kortingscode mee, dan kijken we graag met je mee.  

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. We werken met een groot logistiek centrum dat niet voor consumenten toegankelijk is.

Ik heb kort geleden besteld en zie nu een actie of sale, kan ik nog korting krijgen?

Helaas is het niet mogelijk korting achteraf nog toe te passen. De prijzen gelden dus op het moment van aankoop.

Contact

Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, wat kan ik doen?

Indien het antwoord op je vraag hier niet tussen staat, kan je contact opnemen met onze klantenservice door te mailen naar info@yourwishes.nl. We proberen je vraag binnen één werkdag te beantwoorden.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Bellen kan op 06 15374036. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Buiten deze tijden kan je contact met ons opnemen door te mailen naar info@yourwishes.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Verzendkosten en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen.

Winkelwagen

Yay! Je pakketje wordt gratis verzonden! Besteed nog €49 voor gratis verzending van je bestelling.
Geen producten meer beschikbaar om te kopen

Je winkelwagen is leeg