Deze site heeft beperkte ondersteuning voor je browser. Wij raden je aan over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Vóór 15.30 uur besteld, dezelfde dag verzonden Gratis verzending vanaf €50 in NL & BE

FAQ

Retourneren en ruilen

Hoe werkt retourneren?

Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@yourwishes.nl

Wie betaalt de retourkosten?

De gemaakte kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De maximale retourkosten worden geraamd op €7,25.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat we jouw retour hebben goedgekeurd, ontvang je binnen 14 dagen je geld terug.

Kan ik de retour zelf brengen?

Helaas is het niet mogelijk om je retour zelf langs te brengen, omdat wij met een groot logistiek centrum samenwerken dat niet toegankelijk is voor consumenten.

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

Verzending en levering

Wat is de levertijd binnen Nederland?

Heb je op werkdagen voor 15:30 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren. *Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat is de levertijd in België?

Heb je op werkdagen voor 15:30 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren. *Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

De verzendkosten verschillen van €4,95 tot en met €24,95, afhankelijk van in welk land jij woont. Orders binnen Nederland en België worden gratis verzonden vanaf een bestelwaarde van €50,-.

Garantie

Ik heb een kapot item ontvangen, wat kan ik doen?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem aub contact met ons op via de mail: info@yourwishes.nl en we zoeken samen een oplossing.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, vooraf overmaken en PayPal.

De betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Zodra de order betaald is, wordt je bestelling doorgezet naar ons magazijn. Je kan de link ook aanvragen via het contactformulier of via de mail: info@yourwishes.nl

Bestellen

Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Je (betaalde) order komt direct na het plaatsen van de bestelling terecht in ons externe magazijn. Helaas kunnen we de order dan niet meer wijzigen of annuleren.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren of die werkte niet, wat kan ik doen?

Helaas passen we geen kortingscodes achteraf toe. Zorg er daarom voor dat je kortingscode werkt voordat je de order plaatst.

Ik heb kort geleden besteld en zie nu een actie of sale, kan ik nog korting krijgen?

Wij geven achteraf helaas geen kortingen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. We werken met een groot logistiek centrum dat niet voor consumenten toegankelijk is.

Contact

Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, wat kan ik doen?

Indien het antwoord op je vraag hier niet tussen staat, kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@yourwishes.nl. We proberen je vraag binnen één werkdag te beantwoorden.

Kan ik ook bellen?

Bellen kan op 06-15374036. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kan je het beste een mail sturen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Winkelmandje

No more products available for purchase

Geen items in je winkelmandje