Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Gratis verzending vanaf €49,95 Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden Gratis omruilen

FAQ

Ruilen en retourneren

Wat is het retourtermijn?

Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Meer info vind je hier.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Omruilen is gratis, maar de gemaakte kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Afhankelijk van de keuze hoe jij je retour wil verzenden, zijn de minimale kosten € 5,87.

Kan ik de retour zelf brengen?

Helaas is het niet mogelijk om je retour zelf langs te brengen, omdat wij met een groot logistiek centrum samenwerken dat niet toegankelijk is voor consumenten.

Kan ik mijn items ruilen?

Het is mogelijk om je items gratis te ruilen. Dit doe je via hetzelfde platform als het aanmelden van de retouren. Meer informatie vind je hier.

Kan ik sale items ruilen of retourneren?

Ja, je kunt je sale items gewoon ruilen en/of retourneren. Dit werkt hetzelfde als het retourneren van reguliere items. Meer informatie vind je hier.

Kan ik outlet items ruilen of retourneren?

Helaas is het niet mogelijk om outlet items te ruilen of retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat we jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen je geld terug.

Verzending en levering

Wat is de levertijd binnen Nederland?

Heb je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren.

Let op! Tijdens de sale periode, of andere acties, kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat is de levertijd in België?

Heb je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (met uitzondering van Nationale feestdagen). Bestel je uit het buitenland dan kan de bezorging langer duren.

Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

Momenteel is er tijdelijk gratis verzending voor Nederland en België!

Wat zijn de verzendkosten voor een pakketje buiten Nederland of België?

De verzendkosten verschillen van €4,95 tot en met €24,95, afhankelijk van waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden en de daarbij behorende tarieven van onze vervoerders.

Kapot of verkeerd product

Ik heb een kapot item ontvangen, wat kan ik doen?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem aub contact met ons op via de mail: info@yourwishes.nl en we zoeken samen naar een oplossing.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem aub contact met ons op via de mail: info@yourwishes.nl en we zoeken samen naar een oplossing.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard, Sofort, Bancontact, KBC, Google Pay en PayPal.

De betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Zodra de order betaald is, wordt je bestelling doorgezet naar ons magazijn. Je kan de link ook aanvragen via het contactformulier of via de mail: info@yourwishes.nl

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?

Uiteraard vinden wij het vervelend als je niet tijdig je terugbetaling hebt ontvangen, bij voorbaat onze excuses hiervoor. In dit soort gevallen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit op kunnen lossen. Neem dan contact op via ons contactformulier, maar bellen kan natuurlijk ook op 06-15374036. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Bestellen

Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Je (betaalde) order komt direct na het plaatsen van de bestelling terecht in ons externe magazijn. Helaas kunnen we de order dan niet meer wijzigen of annuleren.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren of die werkte niet, wat kan ik doen?

Helaas passen we geen kortingscodes achteraf toe. Zorg er daarom voor dat je kortingscode werkt voordat je de order plaatst.

Ik heb kort geleden besteld en zie nu een actie of sale, kan ik nog korting krijgen?

Wij geven achteraf helaas geen kortingen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. We werken met een groot logistiek centrum dat niet voor consumenten toegankelijk is.

Contact

Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, wat kan ik doen?

Indien het antwoord op je vraag hier niet tussen staat, kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@yourwishes.nl. We proberen je vraag binnen één werkdag te beantwoorden.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Bellen kan op 06-15374036. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Buiten deze tijden kan je het beste een mail sturen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Verzendkosten en kortingscodes worden berekend bij de kassa.

Winkelwagen

Je bent nog ||amount|| verwijdert van gratis verzending! Besteed nog €49 voor gratis verzending van je bestelling.
Geen producten meer beschikbaar om te kopen

Je winkelwagen is leeg