This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Gratis verzending vanaf €49,95 Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden Gratis omruilen

FAQ

Exchanges or returns

What is the return policy?

You can request a return order within 14 days of receiving your order. More information can be found here.

Are there any costs involved in exchanging or returning an order?

Exchanges are free of charge, but the costs incurred for the return are at your own expense. Depending on how you choose to ship your return, the minimum cost is €5.87.

Am i able to drop off the return at the HQ?

Unfortunately it's not possible to drop off the return or exchange at the HQ. We're working with automized flows within an external warehouse which we cannot influence. We would kindly like to ask you to register your exchange or return with our portal. More information can be found here

Am I able to exchange the products in my order for another size?

Yes, it's possible to exchange your order for free. You can request this in our portal. More information about this process can be found here.

Can I exchange or return items i've bought during sale?

Yes, you are able to exchange and return items you've bought during the sale period. This works equally to requesting regular exchanges or returns. More information about this process can be found here.

Can I exchange or return items i've bought during an outlet sale?

No, unfortunately it's not possible to return or exchange items you've bought during an outlet sale.

When will I receive my refund?

After we've received your refund in our external warehouse, we strive to process the refund within 14 business days.

Shipping and delivery

What is the delivery time within the Netherlands?

If you've placed your order before 5 PM, the order will be shipped the same day (excluding holiday's). For orders outside the Netherlands it can take a little longer, but this depends on the courier.

Please be aware that during sale periods, or other on site deals, it might take longer for your order to be delivered than you're normally used to.

What is the delivery time for orders shipped to Belgium?

If you've placed your order before 5 PM, the order will be shipped the same day (excluding holiday's). For orders outside the Netherlands it can take a little longer, but this depends on the courier.

Please be aware that during sale periods, or other on site deals, it might take longer for your order to be delivered than you're normally used to.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

Momenteel is er tijdelijk gratis verzending voor Nederland en België!

Wat zijn de verzendkosten voor een pakketje buiten Nederland of België?

De verzendkosten verschillen van €4,95 tot en met €24,95, afhankelijk van waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden en de daarbij behorende tarieven van onze vervoerders.

Kapot of verkeerd product

Ik heb een kapot item ontvangen, wat kan ik doen?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem aub contact met ons op via de mail: info@yourwishes.nl en we zoeken samen naar een oplossing.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Wat ontzettend vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem aub contact met ons op via de mail: info@yourwishes.nl en we zoeken samen naar een oplossing.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard, Sofort, Bancontact, KBC, Google Pay en PayPal.

De betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Zodra de order betaald is, wordt je bestelling doorgezet naar ons magazijn. Je kan de link ook aanvragen via het contactformulier of via de mail: info@yourwishes.nl

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?

Uiteraard vinden wij het vervelend als je niet tijdig je terugbetaling hebt ontvangen, bij voorbaat onze excuses hiervoor. In dit soort gevallen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit op kunnen lossen. Neem dan contact op via ons contactformulier, maar bellen kan natuurlijk ook op 06-15374036. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Bestellen

Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Je (betaalde) order komt direct na het plaatsen van de bestelling terecht in ons externe magazijn. Helaas kunnen we de order dan niet meer wijzigen of annuleren.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren of die werkte niet, wat kan ik doen?

Helaas passen we geen kortingscodes achteraf toe. Zorg er daarom voor dat je kortingscode werkt voordat je de order plaatst.

Ik heb kort geleden besteld en zie nu een actie of sale, kan ik nog korting krijgen?

Wij geven achteraf helaas geen kortingen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. We werken met een groot logistiek centrum dat niet voor consumenten toegankelijk is.

Contact

Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, wat kan ik doen?

Indien het antwoord op je vraag hier niet tussen staat, kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@yourwishes.nl. We proberen je vraag binnen één werkdag te beantwoorden.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Bellen kan op 06-15374036. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Buiten deze tijden kan je het beste een mail sturen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Shipping costs and discount codes will be applied in in checkout.

Cart

Congratulations! Your order qualifies for free shipping Spend another €49 in order to get free shipping
No more products available for purchase

Your Cart is Empty